Scouts 121: Startdag 2022

Datum:
10/09/2022 - 10:00 tot 11/09/2022 - 04:00

Beste leden, leiding, ouders en sympathisanten!

Het is al even geleden dat wij een volwaardige startdag hebben kunnen organiseren. Bij deze nodigen wij jullie allen graag uit om er dit jaar een knaleditie van te maken!

De planning van de dag is als volgt:

• 10u00: De kinderen die al lid zijn nemen afscheid van hun oude leiding met een laatste spel. Let op: sommige takken doen dit op een andere datum. Deze zal door hen met jullie verder worden gecommuniceerd. Houd dus goed jullie mail of de website (de knoop) in de gaten.
  • 12u00: We lunchen allemaal samen op de scouts (lunchpakket van thuis meenemen).
  • 13u00: Officiële start van de overgang van 'den 121'! Nieuwe leden zijn vanaf nu ook welkom en de bar is dan ook geopend. De verschillende leden die overgaan tot een nieuwe tak, kunnen dan het hindernissenparcour betreden en de fameuze glijbaan beklimmen. Ook het kraam met tweedehands uniformen (niet alle maten) en scouts merchandise zal dan ook open gaan.
  • 16u00: Bekendmaking nieuwe leidingsploegen.
  • 16u30: Start live muziek van lokale artiesten. Vanaf nu kan u ook al de bonnetjes afhalen voor de BBQ bij de VZW. Meer info vindt u op onze website.
  • 17u00: Start van de fameuze BBQ.
  • Late avond: start afterparty in de eigen lokalen.

Voor de BBQ kan je nog tot en met dinsdag 6 september inschrijven op https://shop.stamhoofd.be/bbq-startdag-scouts-121/

De BBQ wordt voorzien door onze VZW. Ze zouden echter nog wel wat hulp kunnen gebruiken met het voorbereiden van het saladebuffet, het opscheppen en het grillen zelf. Mocht je interesse hebben om een handje toe te steken kan je hen een mailtje sturen op vzw@scouts121.be. Je helpt hier ook de leiding enorm hard mee, want dan hebben zij hun handen vrij om met de leden te spelen.

Stevige linker en tot in september,
Scouts 121 Oude-God