Startdag scouts 121

Datum:
20/09/2014 - 00:00

Startdag scouts 121 – Oude God: zaterdag 20 september

Het moment is eindelijk aangebroken. Scouts 121 gaat op zaterdag 20 september officieel van start. We hebben er lang op moeten wachten. Het kostte ons 3 jaar van vergaderen, overleggen, plannen en beslissen, maar al dat voorbereidend werk wordt nu beloond met een startschot. Een startschot voor een nieuw scoutsjaar, maar vooral voor een nieuwe scoutsgroep. Dit startschot willen we vanuit Parkgebeid Oude God dan ook door heel Mortsel laten weerklinken.

We nodigen u van harte uit om samen met ons deze geboorte feestelijk in te zetten en er een onvergetelijke dag van te maken. Een dag die we zullen herinneren als een nieuwe start, maar ook als één bomvol heerlijke scoutstradities.

Om jullie die dag aangenaam te verrassen, willen we nog niet té veel verklappen. Wil je toch graag weten wat er allemaal gaat gebeuren? Dan moet je gewoon komen! Houd verder ook zeker de website en de facebookpagina in het oog! Je zal er geen spijt van hebben.
We zullen al een klein tipje van de sluiter oplichten.

Ons startschot zal ongeveer zo klinken:

• 13u: iedereen aanwezig!
  • 14u-17u30: Overgang van de verschillende takken
  • 18u: Aanschuiven voor een bordje overheerlijk eten
  • 20u: Feestelijke opening Scouts 121
  • 22u: BirthdayParty!

Doorheen de dag zullen jullie uiteraard kunnen genieten van de gepaste drankjes en versnaperingen. En om de maagjes tegen de avond goed te vullen, halen we de Italiaanse keuken tot bij ons! Vergeet zeker niet tijdig in te schrijven! Jullie hebben de keuze

• Pasta volwassen €12: Ter plekke keuze uit Bolognaise, Carbonara, en 4-kazen
  • Pasta kind €8: Ter plekke keuze uit Bolognaise, Carbonara, en 4-kazen
  • Pizza €12: 3/4 pizza, ter plekke keuze uit Marghuarita, Vegetarisch, Bolognaise, 5-kazen en Pepperoni
  • Pizza kind €8: 2/4 pizza, ter plekke keuze uit Marghuarita, Vegetarisch, Bolognaise, 5-kazen en Pepperoni

Bij elke portie zit een drankbonnetje inbegrepen.

Hoe schrijf je in? Heel eenvoudig; Je mailt de nodige info naar startdag@scouts121.be

• Naam
  • Telefoonnummer
  • Keuzes + totaal te storten bedrag

Vervolgens stort je het bijhorende bedrag op volgend rekeningnummer: BE36 9796 4175 9681 met vermelding van de naam van je inschrijving. We sturen je dan een bevestiging als de betaling goed aangekomen is. Neem de dag zelf voor de zekerheid een betalingsbewijs mee!

Inschrijven voor dit heerlijke maal kan tot en met zondag 14 september.

Mogen we u met lichte aandrang vragen om zeker tijdig in te schrijven. Dit is een kleine moeite voor u, maar betekent voor ons een wereld van verschil! Alvast bedankt!

Zo, we hopen jullie in volle getale te mogen ontvangen om samen met ons een spetterende dag te beleven! We tellen alvast af en duimen voor prachtig weer!

Tot dan!
Leiding scouts 121!