Inschrijving weekend jonggivers

Ahoy Jogi’s,

Kinders hebben jullie er zin innnnnn!? Na twee maanden is het eindelijk zover! We gaan op piratenweekend, dus haal je innerlijke Piet Piraat en Stien struis naar boven en kom in je beste piraten outfit naar het weekend.

WANNEER?

Vrijdag 19 november – zondag 21 november

WAAR?

Scouts Donk vzw, Sint-Antoniusstraat 3, 2400 Mol

VERTREK:

We spreken af vrijdag om 18u30 op de scouts, we willen graag vertrekken tegen 19u.
Voor het vertrek werken we met een carpoolsysteem. We zoeken dus een aantal ouders die kunnen rijden. In het inschrijvingsformulier kunnen jullie aangeven of jullie kunnen rijden en hoeveel leden jullie kunnen meenemen. Wij zullen het carpoolen in elkaar puzzelen en sturen een mail met de lijst van wie er moet rijden!

Om terug te komen vragen we aan de ouders om 12u ter plekke om de leden terug mee te nemen richting de scouts. Ook hiervoor werken we met het carpoolsysteem dus laat hiervoor ook in het inschrijvingsformulier weten of u kan rijden en hoeveel leden u kan meenemen.

Jogi's

Ik geef hierbij de toestemming dat mijn kind mee gaat op Jogiweekend met scouts 121 van 19 tot 21 november

Ik ga ook akkoord met het betalen van het vereiste weekendgeld van €40 (rekeningnummer: BE37 7360 1136 4828)

Eigen kind meetellen!
CAPTCHA
Dit veld is om te testen of je een machine of persoon bent om spamberichten te voorkomen.
20 + 0 =
Los dit eenvoudige wiskundige probleem op en voer het resultaat in. bijv. voor 1+3, voer 4 in.