Hoi beste leden en ouders,

Lieve vrienden, sympathisanten en kerstliefhebbers!

Welkom ouders en jongeren die bijna aan kindjes gaan beginnen!

Dag ouders en (toekomstige) leden,

De herinschrijvingen zijn intussen gestart en lopen nog tot 1 september. Om 12u stopt de voorrang dan voor de gekende leden.

De herinschrijveingen zijn terug open,  de inschrijvingen voor de jongste takken (kapoenen en welka's) zijn momenteel gesloten.

Hoera! We gaan weer op groepsweekend van 2 tot 4 maart. Het thema is dit jaar Ridders en Prinsessen, dus zoek jullie prachtigste jurken, mooiste harnassen of verschikkelijkste drakenpakken al maar bijeen!

Heb je genoten van het vorige jaar en kom je in september terug? Schrijf je dan opnieuw in via deze link.

De inschrijving is pas volledig na betaling.

Beste ouder/Scouts-121-er,

Ook dit jaar gaan we weer op groepsdag, namelijk naar het Nachtegalenpark in Antwerpen (Wilrijk)!

De zomer is eindelijk van start gegaan, school is bijna voorbij en de vakantie zit eraan te komen.
Om deze prachtige periode alvast goed in te zetten organiseren we met de givers van Scouts 121 een Mexicaanse avond!

Er was een goede opkomst op het kampinfomoment vorige week. Helaas konden er ook velen niet zijn, jullie kunnen vanaf nu inschrijven voor het groepskamp door op deze zin te klikken.

Pagina's

Abonneren op Nieuws