Inschrijving kapoenenweekend

Beste kapoenen,

Na twee maanden is het zover! Tijd voor ons allereerste scoutsweekend. Dit weekend dompelen we ons helemaal onder in de tijd van de ridders en de prinsessen, maar voor je jezelf een ridder/prinses mag noemen moet je wat stappen ondergaan. Benieuwd wat deze stappen zijn? Dan moet je zeker meegaan op ons weekend! Haal jullie beste paardrijkunsten maar boven, want dit is één van de belangrijkste vaardigheden.

Praktische informatie:

Het weekend zal doorgaan van 19 t.e.m. 21 november en zal plaatsvinden in onze eigen lokalen. Voor sommige kindjes is het namelijk de eerste keer dat ze op weekend gaan. Een gekende omgeving maakt de drempel naar een weekend lager.

Vrijdagavond worden jullie om 18u30 verwacht op de scouts (avondeten gebeurt dus nog thuis). We installeren jullie samen met jullie ouders en dan is het tijd om afscheid te nemen, zodat ons weekend kan beginnen! Zondagmiddag worden jullie terug opgehaald om 12u (wij voorzien nog wel middageten).

Het weekend kost 40€ en dinet betaald te worden op het moment van de inschrijving. PS: Zorg ervoor dat jullie medische fiches in orde zijn! Dit is erg belangrijk dat wij jullie medische info hebben, stel dat er iets mis zou lopen. (Waar we natuurlijk niet vanuit gaan!) Better safe than sorry!  https://www.scoutsengidsenvlaanderen.be/groepsadministratie

Moesten er nog vragen zijn, twijfel dat niet om ons een mailtje te sturen: kapoenen@scouts121.be Bij dringende vragen/problemen, kan je ons ook altijd bereiken op onze GSM-nummers (zie hieronder).

Geef hier uw naam in.
Geef hier uw e-mailadres in. De inschrijving wordt u ter bevestiging toegestuurd.
Kapoenen

Ik geef hierbij de toestemming dat mijn kind mee gaat op Kapoenenweekend met scouts 121 van 19 tot 21 november

Ik ga ook akkoord met het betalen van het vereiste weekendgeld van €40 (rekeningnummer: BE50 7360 1136 3818)

of u al dan niet akkoord gaat met de toestemming en voorwaarden voor het weekend.
Welke vorm van betaling verkiest u?
CAPTCHA
Dit veld is om te testen of je een machine of persoon bent om spamberichten te voorkomen.
7 + 2 =
Los dit eenvoudige wiskundige probleem op en voer het resultaat in. bijv. voor 1+3, voer 4 in.