Inschrijving welkaweekend 2019

Dag beste welka's en ouders,

22 tot 24 november is het eindelijk zo ver! Ons eerste weekend! Alle details en info vind je in de weekendbrief via mail. Schrijf je snel in en tot dan!

Geef hier uw naam in.
Geef hier uw e-mailadres in. De inschrijving wordt u ter bevestiging toegestuurd.
Welka's

Ik geef hierbij de toestemming dat mijn kind mee gaat op Welkaweekend met scouts 121 te Mechelen van 22 tot 24 November

Ik ga ook akkoord met het betalen van het vereiste weekendgeld van €30 op het rekeningnummer: BE06 7360 1136 4222.

of u al dan niet akkoord gaat met de toestemming en voorwaarden voor het weekend.
(incl. eigen kind, vb: wanneer je jouw eigen kind kan meenemen en nog twee vriendjes, vul je 3 in)
(Allergieën, speciaal dieet (vb vegetarisch), opmerkingen over vervoer, latere aankomst of vroeger vertrek, etc.)
CAPTCHA
Dit veld is om te testen of je een machine of persoon bent om spamberichten te voorkomen.
10 + 9 =
Los dit eenvoudige wiskundige probleem op en voer het resultaat in. bijv. voor 1+3, voer 4 in.