Jins

Leeftijd:
17-18 jaar

Jins! Bam!

Het laatste jaar vooraleer je leiding wordt, dat kan niet anders dan een prachtig jaar worden!

Dit jaar staat volledig in het teken van het jinkamp; 3 volle weken naar het buitenland! Polen, Kroatië, Hongarije, Slovenië, Portugal en Tsjechië zijn maar een paar van de mogelijke bestemmingen!

Hoe het jaar exact ingevuld wordt, bepaal jij mee!

In ieder geval verdienen we het hele jaar door samen centjes om deze onvergetelijke reis te financieren! Tappen op een trouw, muren uitbreken, tuinen leegmaken, feestjes organiseren, spaghettiavond, quiz en nog zoveel meer mogelijke activiteiten doen we met veel plezier!

Af en toe een goeie oude zondagochtendvergadering om het scoutsgevoel zeker niet te verliezen is onontbeerlijk en al eens leiding geven bij de jongere takken geeft jullie al een eerste inkijk in wat leiding geven inhoudt. Wil je weten wanneer je nog eens op zondag uit de veren moet? Kijk dan in De Knoop, dan weet je zeker wanneer je er moet staan.

Meer info krijg je van ons op jins@scouts121.be