Jonggivers

Leeftijd:
12 tot 14 jaar

Jongens en meisjes; ziehier de jogi's!!

Ben je 12 of 13 jaar (2011 & 2010), dan heb je net een grote stap naar het middelbaar gezet! Veel nieuwigheden en veranderingen komen op je af. Laat daar dan de scouts zijn als houvast en zekerheid!

Nog steeds staan we elke zondag op post om spelletjes te spelen die lijken op die van de kapoenen, maar toch reeds een stuk ingewikkelder zijn. We sporten niet alleen, maar we vinden ook zelf sporten uit. Dit is ook een per-fecte kans om je vrienden uit de lagere school elke week terug te zien en zo voor de rest van jullie leven in contact te blijven!

Ondertussen zijn jullie allen aan het puberen en ontwikkel je je meer en meer. Het wordt duidelijker wie jij echt bent en wie je wordt. Tijd dus om je totem te verdienen!
De laatste twee weken van juli gaan we dan ook op tentenkamp. Uiteraard doen we hier nog veel meer; koken, 2-daagse, wassen in de rivier, HUDO, nachtspelen en sjorren zijn slechts enkele trefwoorden!

Tussendoor leren we elkaar op twee scoutsweekends nog beter kennen!

We zien je heel graag op zondagochtend verschijnen!
En wil je weten wat we dan gaan doen?
Daarvoor kan je best al eens in De Knoop gaan kijken

Meer info kan je krijgen via jogi's@scouts121.be