Givers

Zondag 5 mei (9u30 - 12u)
Bonjour givers, vandaag is de dag dat jullie allemaal rustig aan mogen doen: een sudoku, een kruiswoordraadsel, een potje rummikub of bingo met een kopje thee jullie gaan het meemaken tijdens de oude-mensen vergadering!
jullie topleiding

Zondag 12 mei (9u30 - 12u)
Hallo givers, vandaag nemen jullie het tegen elkaar op in het grote “Wie is de mol” spel. Wordt er gesaboteerd? Loopt de opdracht vanzelf mis of is er gemold? We gaan het meemaken!
je favoriete leidingsploeg

Zondag 19 mei (9u30 - 12u
)
Vandaag zijn het kampinschrijvingen. Mama’s en papa’s zijn welkom om vanaf 10u hun kind(eren) te komen inschrijven bij de juiste takken. De leden zullen met z’n allen échte scoutsspelletjes spelen.
Daqui, Astrid, Aion en Max

Zaterdag 25 mei (uur: zie whatsapp)

Beste givertjes, vandaag is het zover… onze befaamde degiveroo gaat door houd zeker de whatsapp groep in de gaten voor meer info
jullie topleiding