Startdag+inschrijvingen!

Datum:
12/09/2015 - 13:00

Hier vind je alle info omtrent de startdag en kan je je inschrijven voor de BBQ

Deadline is 6 September!

Gegroet allen die de scouts een warm hart toedragen,
Zaterdag 12 september is het weer zover. Het scoutsjaar wordt officieel in gang geblazen met onze startdag. Ook wel bekend als de overgang.  Iedereen is welkom om de leden die overgaan naar een hogere tak of leiding worden, toe te juichen naar de volgende stap in hun scoutscarriere. Hiervoor zullen ze bergen moeten beklimmen, tropische stormen doorstaan en wie weet wat de leiding dit jaar nog allemaal in petto heeft....

Daarnaast worden die dag kampfoto's getoond, zal er een infostand omtrent de nieuwe lokalen zijn, worden er dassen verkocht en wordt er vooral heel veel plezier gemaakt!

's avonds staat er dan een grootse BBQ gepland, met biologisch geteelde groenten en vers vlees! Vanaf nu kan je hier Inschrijven.

Later op de avond brengen we de sfeer  naar binnen en zal er nog een feestje plaatsvinden voor de ouderen onder ons.

Zet deze dag dus alvast in je agenda! De startdag begint om 13u00, de overgang om 14u00 en de BBQ om 18u30.

Opgelet: wegens de werken op het oud kerkhof zal de startdag plaatsvinden op het redoutje (speeltuintje in de Edmond Thieffrylaan)!

Tot dan!

Groeten van een gemotiveerde leidingsploeg!