Verhuur

Wel eens nood gehad aan een hele grote pot die je zelf niet in de kast hebt staan?
Of voor je tuinfeest op zoek geweest naar een grote tent?
Je wil misschien graag op kamp, maar je hebt geen tenten of sjorhout?

Geen nood, Scouts 121 helpt je daar graag mee verder.

Scouts 121 beschikt over een uitgebreid gamma van materiaal.

Alles wat we aanbieden, vind je hieronder. Met der tijd zou het wel eens kunnen zijn dat het aanbod wat verandert en uitbreidt.

Heb je toch een specifieke vraag over iets bepaald waar je naar op zoek bent? Aarzel dan niet ons te contacteren op groepsleiding@scouts.com.
Dan kijken wij wat we voor u kunnen doen.

Maak dus je keuze uit het materiaal dat je wil huren en vraag het aan via ons Aanvraagformulier. Gewoon invullen en wij nemen terug contact met u op.

Tenten

We hebben verschillende tenten in ons materiaallokaal liggen die graag doorheen het jaar ook eens wat licht zien. Meestal komen ze enkel buiten tijdens de zomer. Maar wij willen onze tenten meer mogelijkheden geven. Daarom bieden we ze te huur aan.

Wil je eens buiten slapen maar dan liefst droog? Of heb je een grote tent nodig voor je tuinfeestje? Daar kunnen wij voor zorgen!

Kijk maar snel eens in ons tentenkot om te zien wat we allemaal hebben liggen.

Let op want de laatste twee weken juli zijn wij zelf op kamp met onze tenten. Dan is het aanbod beperkt.

Zeilen

Onder onze patrouilletenten leg je best grondzeilen zodat alles droog en proper blijft.

Voorlopig bieden we nog geen andere zeilen aan.

Hier kan je wel al zien welke zeilen we voor je toekomstige buitenkamer hebben.

Kookgerief

Eindeloos diepe potten en pollepels waar je een fles water in leeg kan gieten.
Ja, we hebben het allemaal. We hebben alles in huis om je keuken, buiten of binnen, in te richten.

Ook alles om je tafel feestelijk te dekken (op een scoutsmanier) hebben we in huis.

Heb je iets nodig? Kijk dan maar eens in onze keuken of er iets is dat je kan gebruiken!

Tafels

We hebben ook acht houten tafels van 2mx0,5m met inklapbare poten en bijbehorende banken in ons aanbod. Ideaal voor buitenactiviteiten zoals een groot tuinfeest of een communiefeest.

Sjorhout

Machtige constructies uit hout en touw. We weten wat het is en hoe het moet.
Maar natuurlijk heeft niet iedereen de nodige balken en koorden in zijn garage liggen.
Daarom verhuren wij ook ons sjorhout en sjortouw!

Met balken van 1; 1,5; 2; 2,5; 3; 4; 5; 6 en 8 meter is er geen enkele constructie te gewaagd.
Denk je constructie op voorhand uit en vraag de juiste balken aan.

Aanvraagformulier

Heeft u nog vragen?