Jojo's

Zondag 7 april

Door de vakantie is het vandaag geen vergadering! Tot volgende week!

Zondag 14 april (9:30 - 12:00)

vandaag doen we datgene dat jullie het meest over praten ( en soms een beetje over zagen tegen de leiding) namelijk een ruiltocht! Samen beginnen we met iets klein, en eindigen we misschien wel met een berg aan leuke spulletjes en lekker eten. Zeker allemaal komen en vergeet jullie lieve lachende gezichtje niet zodat we veel kunnen ruilen!

Zondag 21 april (9:30 - 12:00)

Deze zondag wordt het even samen genieten van een leuke en vooral lekkere vergadering want we doen een overheerlijke ontbijtvergadering! dus wij raden zeker aan om nog niet te ontbijten voor de vergadering zodat je lekker veel kan smullen van het ontbijt. En vergeet geen 2 euro mee te nemen zodat wij jullie een lekker ontbijt kunnen voorzien!

28 april: GROEPSDAG

Vandaag gaan we met heel de scouts naar De Schorre in Boom! Jullie ouders hebben een mailtje gekregen met alle informatie. Voor vragen kunnen jullie een maitlje sturen naar de groepsleiding (groepsleiding@scouts121.be)

Vele groetjes jullie liefste leiding Jana, Edda, Jill en Caroline