Inschrijving welka weekend

Schrijf je welka hier in om mee te gaan op weekend. Alle info vinden jullie op de weekendbrief via mail verstuurd en inschrijven via deze link.

Geef hier uw naam in.
Geef hier uw e-mailadres in. De inschrijving wordt u ter bevestiging toegestuurd.
Welka's

Ik geef hierbij de toestemming dat mijn kind mee gaat op Welkaweekend met scouts 121 te Wommelgem van 23 tot 25 November

Ik ga ook akkoord met het betalen van het vereiste weekendgeld van €35 op het rekeningnummer: BE06 7360 1136 4222.

of u al dan niet akkoord gaat met de toestemming en voorwaarden voor het weekend.
overschrijven
CAPTCHA
Dit veld is om te testen of je een machine of persoon bent om spamberichten te voorkomen.
10 + 10 =
Los dit eenvoudige wiskundige probleem op en voer het resultaat in. bijv. voor 1+3, voer 4 in.