Herinschrijven

Je zat vorig jaar al in onze scouts en je wil er ook dit jaar weer bij zijn.

Of, je bent het broertje of zusje van iemand die al een jaar lid is.

Vul dan snel dit formulier in. Vervolgens stort je het lidgeld (€65,00) op het rekeningnummer: BE63 7360 1136 2808 met vermelding van "NAAM + GEBOORTEJAAR + TAK".

En dan ben je klaar!

Handleiding individuele steekkaart : https://www.scoutsengidsenvlaanderen.be/media/382/download?attachment

Naar dit e-mailadres zal de bevestiging worden gestuurd
Dit geldt enkel voor bestaande leden. Nieuwe leden hebben nog geen lidnummer. Als je niet weet hoe je dit moet doen, vind je bovenaan een link naar de handleiding.
Wij hebben niet van alle ouders mailadressen. Ook staan er nog oude mailadressen bij ons in de groepsadministratie. Kreeg je afgelopen jaar geen mails binnen die naar iedereen verzonden werden (bv. over groepsweekend, groepsdag of de kampinschrijvingen)? Dan kijken we het even na voor jou!
CAPTCHA
Dit veld is om te testen of je een machine of persoon bent om spamberichten te voorkomen.
3 + 1 =
Los dit eenvoudige wiskundige probleem op en voer het resultaat in. bijv. voor 1+3, voer 4 in.