Startdag + BBQ

Datum:
11/09/2021 - 00:00

Beste leden, ouders en sympathisanten,

Noteer alvast zaterdag 11 september met stip in je agenda, want dan vindt de jaarlijkse Startdag plaats; helemaal zoals het hoort met de traditionele overgangsactiviteiten en bekendmaking van de nieuwe leiding.

Weliswaar onder (zeer licht) voorbehoud van eventuele nieuwe beperkende maatregelen die roet in het eten komen strooien, maar we blijven positief en hopen dat de enige roet die het parkgebied die dag zal zien, van de BBQ komt die vanaf de namiddag zal branden ! We rekenen dus op een gezellige bijeenkomst, uiteraard mét respect voor de gekende covid-voorschriften.

Je mag deze week dan ook een uitnodiging verwachten van de groepsleiding, met daarin het inschrijvingsformulier voor de BBQ. Hier geef je meteen je voorkeur door van vlees/veggie/saladbar enz. + keuze van shift. Zonder verder tegenbericht zal er dit jaar in 3 shiften worden gegeten (16u30 / 18u / 19u30) om alles zoveel mogelijk te spreiden.
Je deelname is definitief van zodra wij de betaling hebben ontvangen (details volgen ook in de uitnodiging).

HELPENDE HANDJES WELKOM !
Wil je graag een handje komen toesteken de dag zelf of zorg je graag mee voor een dessert (cake, taart, ...) ? Laat het ons weten in een korte reactie op deze mail en wij contacteren je.
Alle hulp is welkom.

We kijken ernaar uit iedereen terug te zien.
Zomerse groeten,
Het oudercomité VZW Scouts 121