Inschrijvingsformulier Jojoweekend

Jojoweekend 26-28 November

Allerliefste Jojo’tjes

Het laatste weekend van de maand is het zo ver... Eindelijk het eerste takweekend! Voor dit weekend verlaten we het prachtige Mortsel, en trekken we naar het (niet zo heel) verre Puurs. Dit weekend zal er veel van jullie verwacht worden want... Jullie gaan jullie beste beentje mogen voorzetten bij alle beproevingen die op jullie afkomen. Het weekend zal namelijk in LEGERTHEMA doorgaan!

Aankomst & vertrek
We spreken vrijdagavond af om 19u aan de lokalen van onze scouts, om dan naar het weekendhuisje te vertrekken. Het is de bedoeling dat jullie hiervoor al gegeten hebben. We gaan met de auto en rekenen daarvoor op de hulp van de mama’s en papa’s om er veilig te geraken. Carpoolen wordt op prijs gesteld, daarom vragen wij jullie om in onderstaand formulier aan te duiden wanneer jullie eventueel beschikbaar zijn om te rijden. Hiervoor alvast bedankt voor de medewerking!

Op zondag omstreeks 11.30 kunnen jullie de jojo’s ophalen. Voor zij die nog langs de scouts rijden wordt de aankomst daar tussen 12.00 en 12.30 geschat. Ook hiervoor wordt het op prijs gesteld als u kan rijden en meerdere jojo’s mee kan nemen.

Het weekend zal doorgaan in de lokalen van scouts Ruisbroek:
Eikerlandstraat 49b
2870 Ruisbroek (Puurs)

Extra : Medicatie
Indien uw zoon/dochter medicatie nodig heeft, gelieve deze mee te geven in een zakje of doosje waar de naam van uw zoon/dochter opstaat, alsook de tijdstippen en hoeveelheid van inname. Deze geeft u vrijdag af aan de leiding, en krijgt u zondag mee terug naar huis.

Wij kijken er al enorm naar uit!
Drie (of 4?) dikke kussen,
De jojoleiding

Jojo's

Ik geef hierbij de toestemming dat mijn kind mee gaat op Jojoweekend met scouts 121 van 26 tot 28 november.

Ik ga ook akkoord met het betalen van het vereiste weekendgeld van €40 (rekeningnummer: BE 59 7360 1136 4626)

Eigen kind meetellen!
CAPTCHA
Dit veld is om te testen of je een machine of persoon bent om spamberichten te voorkomen.
7 + 5 =
Los dit eenvoudige wiskundige probleem op en voer het resultaat in. bijv. voor 1+3, voer 4 in.