Groepsdag 25 juni

Beste ouder/Scouts-121-er,

Ook dit jaar gaan we weer op groepsdag, namelijk naar het Nachtegalenpark in Antwerpen (Wilrijk)!

Vul daarom zeker het volgende formulier in: Inschrijving Groepsdag

Voor verder info zie hieronder of de brief:

Trek al maar vast je goede stapschoenen aan en draag lichte kleding, want we gaan spelletjes spelen in de zon met héél de scouts. We spreken op zondag 25 juni af aan het scoutslokaal om 9u30, terwijl onze terugkomst is voorzien rond 17u. Het plan is om (sociaal-geëngageerd en milieu-bewust als we zijn) te voet heen en terug te gaan als een soort 'dagtocht'. Er wordt ook aan de kleinsten onder ons gedacht en rekening mee gehouden. In de namiddag wordt er een kleine verrassing voorzien.

Hierbij een lijstje van dingen die je moet meenemen:
- 3 euro (af te geven aan de leiding bij vertrek of te betalen dmv. overschrijving)
- Rugzakje
- Lunchpakket
- Drankje
- Goede stapschoenen
- Zonnecrème
- Goed humeur
- Opgeluchtheid omdat school (bijna/reeds) gedaan is

Wat je zeker niet mag vergeten te doen:
- Inschrijven op de site van Scouts 121 (inschrijvingsformulier is onderweg).
               Vink ook zeker aan of je cash betaalt of liever het bedrag overschrijft.
- Evt. 3 euro overschrijven op het bankrekeningnummer van de groepskas van Scouts 121:
               "BE63 7360 1136 2808" met vermelding "naam lid + tak + groepsdag".

Met vragen kan je altijd terecht bij davidshen.scouts121@gmail.com
(openingsuren van de helpdesk: niet tijdens een examen).

Tot dan!