Sjorhout

Op zoek naar hout om een constructie te sjorren? Wij hebben een grote stapel hout die ligt te wachten tot jij er iets mee wil doen.

Aan het huren van ons sjorhout hangen enkele regels die erg belangrijk zijn:

• De balken van Scouts 121 mogen enkel aan elkaar worden gesjord, dat betekend dus enkel met touw. Niet met nagels.
  • In de balken van Scouts 121 mogen geen spijkers, nietjes of vijzen gestoken worden.
  • De balken van Scouts 121 moeten ten allen tijde op een droge en verluchte plaats bewaard te worden.
  • De balken van scouts 121 mogen niet in brand gestoken worden.
  • Scouts 121 verzoekt vriendelijk om niet met de balken te gooien of ze te laten vallen. Dit kan de balken beschadigen of doen breken.

Voor de gemakkelijkheid hebben wij ons sjorhout afgemeten en verzaagt op vaste lengtes. Elke lengte heeft een kleur gekregen om de lengtes gemakkelijk te kunnen onderscheiden

Uit gemak voor jezelf en om jezelf wat geld te besparen raden wij aan om je constructie eerst goed uit te denken. Zo hoeft u enkel het nodige hout in de nodige lengtes aan te vragen.

Welke lengtes kan je aanvragen?

Lengte sjorhout

Kleurencode

1 meter

Geel

1,5 meter

Blauw

2 meter

Groen

2,5 meter

Rood

3 meter

Wit

4 meter

Paars

5 meter Oranje

6 meter

Zwart

8 meter Kleurloos

Prijs

We vragen een besccheiden €0,15 per meter per week. Dit wordt berekend op de totale lengte (som van alle balken) sjorhout dat je besteld.
Voor kleinere bestellingen of kortere periodes geldt er steeds een minimumbedrag van €50,00.
Sjortouw is inbegrepen in de prijs.

Waarborg

We vragen een waarborg van €5 per bestelde balk. De aankoop van nieuw hout is niet bepaald goedkoop. Daarom houden we per kapotte balk een deel van de waarborg af. Dit bedrag is onafhankelijk van de lengte en bedraagt €10.

Aanvraagformulier