Welka's

Leeftijd:
8 tot 10 jaar

Haidieho! Wij zijn de welka's!!

Ben je geboren in 2015 of 2014 en ben je dus 8, 9 of 10 jaar én heb je zin om vrienden voor het leven te maken? Kom dan snel naar onze scouts en leer vele nieuwe kindjes kennen!

Leef je elke zondag uit met sport, spel en zoveel meer!
We maken plezier, maken pret, maken lawaai, maken nog eens pret en we maken vooral veel mee!

Elke zondag staan we paraat om bossen onveilig te maken, speeltuinen tot leven te wekken en grasvelden te laten voelen wie de welka’s zijn!
Ben je nu een flapuit of een beetje verlegen, blond of bruin, blank of donker, het maakt allemaal niet uit! Bij de welka’s ben je meer dan welkom!

Om deze groep nog hechter te maken, trekken we tweemaal per jaar op weekend! En het jaar afsluiten doen we eind juli met een knaller van formaat; het scoutskamp! Dit duurt een week en zal je zomer onvergetelijk maken!

Wil je nog meer weten over de waanzinnige welkagroep, kom dan gerust meedoen op zondagochtend van 09u30 tot 12u!
Of Neem al eens een kijkje in De Knoop, dan weet je wat de Welka's deze maand gaan doen.

Je kan ons ook altijd een mailtje sturen op welka's@scouts121.be.